loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 209 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی فرزاد مستوفی به نام دلتنگم با دو کیفیت و با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ و تنظیم : فرزاد مستوفی / میکس مسترینگ : بابک آران زاده )


فرزاد مستوفی به نام دلتنگم

با کیفیت ۳۲۰

 Farzad Mostofi – Deltangam

با کیفیت ۱۲۸

 Farzad Mostofi – Deltangam


متن آهنگ فرزاد مستوفی به نام دلتنگم


دلتنگ چشماتم دلتنگی میتونه با خاطرات تو منو بسوزونه

چقد ویرونه حال خراب من عطر نفسهاتم جا مونده پیش من

پس قلب داغونت درگیر چشماته کی جای من اومد کیه که همراته

با بغض میخوابم با گریه همدردم میخوام همین روزا پیش تو برگردم

دوری از من تنها عکست باهام رفیقه

جای خالیت رو شونه هامه تو هر دقیقه

این دل از تو نموند تمومه تو برنگشتی

خاطرات تو باهامه هرجا که هستی

دلتنگم واسه دیدن تو به رسیدن تو

پس قلب داغونت درگیر چشماته کی جای من اومد کیه که همراته

با بغض میخوابم با گریه همدردم میخوام همین روزا پیش تو برگردم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 5,435
  • باردید دیروز : 1,904
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 32,046
  • بازدید ماه : 81,661
  • بازدید سال : 427,705
  • بازدید کلی : 2,394,069