loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 320 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی علی نیا به نام حس خوب با دو کیفیت و با متن آهنگ

( ترانه : سالار زنگه /  ملودی و تنظیم : علی نیا / پرکاشن : علی نیا )


علی نیا به نام حس خوب

با کیفیت ۳۲۰

ALi Nia – Hese Khoob

با کیفیت ۱۲۸

ALi Nia – Hese Khoob


متن آهنگ علی نیا به نام حس خوب


چه حس خوبیه که تموم لحظه هاتو

فقط به فکر منی میخونم از نگاتو

دیوونه بازیاتو مثل خودت دوست دارم

عاشقی کارته عزیزم دل رو هدیه میارم

تو از این حال دلم کاملا باخبری

از تموم آدما واسه من تو بهتری

واسه من عزیزی و دیوونه نگاتم

تا آخر دنیا هم بدون که من باهاتم

خودتم خوب میدونی بی هوا دوست دارم

غیر ممکنه برم تورو تنها بذارم

دارم اقرار میکنم به تو وابسته شدم

تو درخشانی فقط تک ستاره ی خودم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,340
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,340
  • بازدید ماه : 85,093
  • بازدید سال : 431,137
  • بازدید کلی : 2,397,501