loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 178 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی علی بابا به نام فاصله با دو کیفیت و با متن آهنگ

( تنظیم : شهرام GH )


علی بابا به نام فاصله

با کیفیت ۳۲۰

Ali Baba – Fasele

با کیفیت ۱۲۸

Ali Baba – Fasele


متن آهنگ علی بابا به نام فاصله


ازش فاصله بگیر هنوزم حساسم روت وقتی از دور دیدمت قشنگ حواسم بود

یروز لبخند تو فقط بودش واسه من اما امروز چقد با تو زیاده فاصلم

ازش فاصله بگیر دیگه طاقتم سر اومد من فکر تو تو فکر دور دور شبونت

هی اونم مثل منه یا نه نازتو میکشه با هر بهونت اونم مثل من میذاره غیرت واسه تو

پیش غریبه ها میگه جلو بکش شالتو صبح تا شب رو خطت میاد که فقط یبار بخواد بپرسه حالتو

اونم مثل من گیر الکی میده مهمی براش یا فکر کلکیه تو چی حسابی باز کردی روش یا فرق نمیکنه واست با یه کس دیگه

برو که دیگه عزیزم جایی ندارم رو زمین

برو دیگه اینجا نمون میخوام بمیرم نازنین

تو مال من نیستی گلم یکی دیگه تو قلبته

بذار تو رو خلاص کنم دوست دارم فقط همین

بیا آتیشم بزن تا که بسوزه خاطرت

جوونیمو دادم به پات ولی نمونده خاطرت

جایی نمونده رو تنم که زخم دوریت نباشه

بیا سر خاکم ببین اگه نمیشه باورت

یروز میاد میبینی تو خیابون یه حلالم کن زیر عکسم زدن با اینکه منو بردی از یاد ولی اسمتو رو دستم زدم

نه نشنوم یروز یجایی تو مستی بشنوی از من صدایی

نه خدا اون روزو نیاره که بشکنی یدفعه اسممو بیاری

وقتی دست به دست با اون دیدمت دستام لرزید

فقط تو دهنا اسمت چرخید بس کن دیگه طاقت ندارم

حال و روزمو دید به عشقت خندید زندگیم رو تکراره همش

کاش بشه بگیری فاصله تو ازش هه دلم چه الکی خوشه کار من و تو دیگه از این حرفا گذشت

هواتو داشتم همیشه ولی گل عمر من و تو کندی از ریشه

من زمین خوردم دیگه خاک نپاش روم من همونیم که فقط باخته همیشه

هواتو کردم دوباره دلم خیلی پره کاش الان بارون بباره

میگذره امشبم همه چی تمومه همه خوبیام همه اون روزا حرومت

همه روزایی که میزدم از همه خوشیام کم نذاشتم حتی اوج نداریام

با پای پیاده میرسونمت ولی الان آهنا دنبالت میان

لعنتی شبا کابوس میبینم با سیگار روشن خط خاموش میگیرم

ولی اینطوری نمیمونه دلم یروز یجا میخوره گذرت به من


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,240
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,240
  • بازدید ماه : 82,993
  • بازدید سال : 429,037
  • بازدید کلی : 2,395,401