loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 201 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی سعید شایان به نام همین که تورو دارم با دو کیفیت و متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : ناصر زینالی / تنظیم : امین کاوه / میکس مسترینگ : هومن ازما )


سعید شایان به نام همین که تورو دارم

با کیفیت ۳۲۰

Saeed Shayan – Hamin Ke Toro Daram

با کیفیت ۱۲۸

Saeed Shayan – Hamin Ke Toro Daram



متن آهنگ سعید شایان به نام همین که تورو دارم


باز منو دیوونه تر کن از اینی که هستم

دستاتو مرهم این قلب شکستم کن

منو اون جایی ببر که هیشکی جز تو نیست

اونجا که قلب من و تو دیگه تنها نیست

بگو که همیشه احساسمو میشناسی

دوست دارم وقتی میبینم رو من حساسی

هیشکی جاتو توی قلب من نمیگیره

میدونم عشق میون ما نمیمیره

همین که تورو دارم تورو تنها نمیذارم

برام کافیه این حس قشنگو از تو دارم

میخوام تموم عمرم به پای تو بریزم عزیزم عزیزم

تنها با تو میشه تا ابرا سفر کرد

تا آخر خط رفت هر لحظه خطر کرد

تنها با تو میشه از غصه نترسید

میشه عاشقی کرد تا همیشه خندید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 6,635
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6,635
  • بازدید ماه : 88,388
  • بازدید سال : 434,432
  • بازدید کلی : 2,400,796