loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 296 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی امید نصیری به نام عشق واقعی با دو کیفیت و با متن آهنگ

( ترانه : پژواک انتظاری / آهنگ و تنظیم: معین رهبر )


امید نصیری - عشق واقعی

با کیفیت ۳۲۰

Omid Nasiri – Eshghe Vagheie

با کیفیت ۱۲۸

Omid Nasiri – Eshghe Vagheie


متن آهنگ امید نصیری به نام عشق واقعی


از وقتی که چشمام رو چشمات وا شد همه چی تو دنیا واسه من زیبا شد
از وقتی فهمیدم من رو دوسم داری همه احساست رو پای من میذاری
عاشقت شدمو به چشمات دل بستم عاشقت میمونم پای حرفام هستم
من با تو آرومم پیش تو میخندم من دارم هر لحظه به تو دل میبندم
دنیای من تویی رویای من تویی تو قلبم عشق تو یه عشق واقعی
تو عشق من شدی یه عشق موندنی باور کردم که تو همیشه با منی
چی داری توی اون چشمای رویاییت میدونم میمیرم واسه زیباییت
باور کن حرفامو عشق من بی مرزه دل من تو سینه واسه تو میلرزه
من غمو میدمو پای تو میمونم من دوست دارمو قدرتو میدونم
قلب من هر لحظه واسه تو میکوبه
دنیای من تویی رویای من تویی تو قلبم عشق تو یه عشق واقعی
تو عشق من شدی یه عشق موندنی باور کردم که تو همیشه با منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 4,231
  • باردید دیروز : 1,904
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 30,842
  • بازدید ماه : 80,457
  • بازدید سال : 426,501
  • بازدید کلی : 2,392,865