loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 191 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی احسان پایه به نام به عشق تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مریم اسدی /آهنگ و تنظیم : سعید هاشمی / میکس مسترینگ : امیر آبادی )


احسان پایه - به عشق تو

با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Payeh – Be Eshghe To

با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Payeh – Be Eshghe To


متن آهنگ احسان پایه به نام به عشق تو


به عشق تو هر شب حوس میکنم یکم آسمونو تماشا کنم
یه راهی نشونم بده من می خوام خودم رو یکم تو دلت جا کنم
به عشق تو خواب از سرم میپره
به عشق تو دارم نفس میکشم
یه روزی میبینی میفهمی چطور واست از همه دنیا دست میکشم
تا بارون میگیره با یه حس خوب به عشق تو میرم قدم میزنم
کسی که داره زیر بارون تو رو صدا میزنه عاشقونه منم
غرورم اجازه نمیده بگم که این روزا تنها امیدم تویی
کسی که نگاهش برام آشناست همیشه تو خوابم میدیدم تویی
غرورم اجازه نمیده بگم با چه اشتیاقی به سمتت میام
تمومه نیازم صدای توئه داره جون میگیره با تو رویاهام
تا بارون میگیره با یه حس خوب به عشق تو میرم قدم میزنم
کسی که داره زیر بارون تو رو صدا میزنه عاشقونه منم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 4,611
  • باردید دیروز : 1,904
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 31,222
  • بازدید ماه : 80,837
  • بازدید سال : 426,881
  • بازدید کلی : 2,393,245