loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 167 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی حسین زمان به نام فکر تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : بابک صحرایی / آهنگ : امین قباد / تنظیم : میلاد اکبری / میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی )


دانلود آهنگ حسین زمان به نام فکر تو

کیفیت ۳۲۰

Hossein Zaman – Fekre To

کیفیت ۱۲۸

Hossein Zaman – Fekre To


متن آهنگ حسین زمان به نام فکر تو


من هنوز فکر تو بودم وقتی آینه ها شکستن
وقتی آسمون فرو ریخت دریاها به خون نشستن
من هنوز فکر تو بودم وقتی پروانه باختن
وقتی مرغهای مهاجر روی آب خونه میساختن
من تمومه بودنم رو با تو قسمت کرده بودم
من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم

از منه گم شده بگذر اگه پاییزیو سردم
اگه از نبودن تو لحظه ای گلایه کردم
با تو دنیای کوچیکم غرق آرامشو رویاست
که یه لحظه داشتن تو داتشن تمام دنیاست
تو یه حسه ناشناسی مثله رقصه شعله در باد
عشق تو جونی دوباره به تن عاشق من داد
من تمومه بودنم رو با تو قسمت کرده بودم

من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم
از منه گم شده بگذر اگه پاییزیو سردم

اگه از نبودن تو لحظه ای گلایه کردم
من هنوز فکر تو بودم وقتی مهتاب گریه میکرد
وقتی تک قناریه باغ از خدا گلایه میکرد
من هنوز فکر تو بودم وقتی تو به شب رسیدی
وقتی حتی تویه خوابم منو یک لحظه ندیدی
من تمومه بودنم رو با تو قسمت کرده بودم

من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم
از منه گم شده بگذر اگه پاییزیو سردم

اگه از نبودن تو لحظه ای گلایه کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 81,934
  • بازدید سال : 427,978
  • بازدید کلی : 2,394,342