loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 533 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی مهران شیروانی به نام لیلا با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : مهران شیروانی / تنظیم : آرمان اخوان )


با کیفیت ۳۲۰

Mehran Shirvani – Leyla

با کیفیت ۱۲۸

Mehran Shirvani – Leyla



متن آهنگ مهران شیروانی به نام لیلا


یه لیلا توی این شهره که من مجنون مجنونم

من اون مجنون اوارم که هر دم در پی اونم

لیلا عشق من لیلا عمر من …

همیشه توی این کابوس پی عشق تو میگردم

تو که دنیای من هستی چرا فکر میکنی سردم

ته این جاده ی تاریک بیا فانوس راهم شو

بیا ثابت بکن هستی بیا پشت و پناهم شو

من و لیلا دیگه ماییم نداریم تاب تنهایی

خدایا ممنون از اینکه من و لیلا دیگه ماییم

لیلا عشق من لیلا عمر من …

همیشه توی این کابوس پی عشق تو میگردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 2,758
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 6,980
  • بازدید ماه : 27,222
  • بازدید سال : 373,266
  • بازدید کلی : 2,339,630