loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 356 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی بنیامین ولی نژاد به نام پاسوز با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : محسن مقدم / آهنگ : امیر حافظ / تنظیم و میکس و مسترینگ : بنیامین ولی نژاد )



با کیفیت ۳۲۰

Benyamin Vali Nezhad – Pasooz

با کیفیت ۱۲۸

Benyamin Vali Nezhad – Pasooz


متن آهنگ بنیامین ولی نژاد به نام پاسوز


دروغایی که بم میگی یجور عادت شده واسم

ببخش وقتی میام پیشت تا این حد سرده احساسم

منم مثه خودت می خوام فقط فکر خودم باشم

مهم نیست اینکه دوست داری بری تا بی تو تنها شم

شنیدم به همه گفتی داری پاسوز من میشی

بدون هر جا بری بازم مثه امروز من میشی

غریبه بودم از اول من اینو تازه فهمیدم

برای سادگیم بوده اگه تاوانیم میدم

تو خیلی وقته از این عشق نمی فهمی که چی می خوام

یه بازی بود اگه گفتی تو هستی مرد رویاهام

تو خوب یاد دلم دادی زمونه خیلی نامرده

باید باور کنم عشقم ازم راشو جدا کرده

شنیدم به همه گفتی داری پاسوز من میشی

بدون هر جا بری بازم مثه امروز من میشی

غریبه بودم از اول من اینو تازه فهمیدم

برای سادگیم بوده اگه تاوانیم میدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,626
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,626
  • بازدید ماه : 84,379
  • بازدید سال : 430,423
  • بازدید کلی : 2,396,787