loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 173 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی احسان عامری به نام گریه ام برای اونه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : حمید فریزند / تنظیم : سینا گلزار )



با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Ameri – Geryam Baraye Oone

با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Ameri – Geryam Baraye Oone



متن آهنگ احسان عامری به نام گریه ام برای اونه


از غمی که تو دلم هست هیشکسی خبر نداره

واسه موندن تو اشکام ذره ای اثر نداره

هیشکی مثل من خراب نیست هرشب حال و روزش

این دل شکسته ی من تا سحر تمومه کارش

من چشام دوباره خونه گریه هام برای اونه

اون که بی توجهه به احساسم

اون عوض شده یه دنیا لعنت خدا به دنیا

باز تموم زندگیمو می بازم

غصه می خورم برای عمری که برات سوزوندم

من نباید عاشقونه پای عشق تو می موندم

گریه های من مهم نیست خندتو خودم شنیدم

از یه حرف عاشقونه چیزی تو چشات ندیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,015
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,015
  • بازدید ماه : 82,768
  • بازدید سال : 428,812
  • بازدید کلی : 2,395,176