loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 171 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی احمد صفایی به نام ترحم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه و آهنگ : احمد صفایی / تنظیم و میکس و مسترینگ : امیر حیدری)



با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Safaei – Tarahom

با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Safaei – Tarahom


متن آهنگ احمد صفایی به نام ترحم


منو تو آغوشت بگیر  به داد زخمم تو برس

که بی تو من میمیرمو آروم قلب من تویی

تویی که دنیام پا میگیره غم هام میمیره

بمون کنارم

اون همه خواهشای من تو چشم تو خیلی کمن

بدطوری دل کندی ازم انگار نه انگار آدمم

منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی

بمون کنارم

گذشتن از اون همه عشق آسونه واسه تو ولی

اینطوری قانع نمیشم باید بیاری یه دلیل

دلم گره خورده به تو نمی خوام پا پس بکشی

سکوت کنو هیچی نگو نگو رو من خط میکشی

ترحماتو نمی خوام ناراحتم خیلی زیاد

به فکر من نباش برو این نقشا به تو نمیاد

برای من دیگه همین که خورد شدم کافیه

حاصل عشق ما اینه بازی کنم با قافیه

گذشتن از اون همه عشق آسونه واسه تو ولی

اینطوری قانع نمیشم باید بیاری یه دلیل

دلم گره خورده به تو نمی خوام پا پس بکشی

سکوت کنو هیچی نگو نگو رو من خط میکشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1383
  • کاربران آنلاين
  • 01.mariontut
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 759
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 759
  • بازدید ماه : 82,512
  • بازدید سال : 428,556
  • بازدید کلی : 2,394,920