loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 189 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی حمید چیت ساز به نام بد شانسی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مانلی حمیدی / موزیک : حمید چیت ساز / تنظیم : سعید چیت ساز )


با کیفیت ۳۲۰

Hamid Chitsaz – Bad Shansi

با کیفیت ۱۲۸

Hamid Chitsaz – Bad Shansi


متن آهنگ حمید چیت ساز به نام بد شانسی


چرا دنیا همش دنیا همش برعکسه با من

چرا هر چی غمه هر چی غمه میرقصه با من

شاید یه وقتی با یه وقتی با احساس خستم

یه روزی یه جایی یه دل شکستم

چه کاری بوده که باید ببینم

تو بدشانسی همیشه بهترینم

نگاه کردم ببینم عکس ماهو

فقط دیدم شبو رنگ سیاهو

دلم خیلی گرفت از سوت و کوری

میگی آروم باش آخه چجوری

نمیدونم چرا جرمم چی بوده

که شاعر شعر غم واسم سروده

چقد خوردم به درهایی که بسته

خدا بسه دلم خیلی شکسته

خدایا این منم اشکامو دریاب

نذار گم شم تو بی خوابیه این خواب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 81,814
  • بازدید سال : 427,858
  • بازدید کلی : 2,394,222