loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 179 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید و عالی حمید ناظریان به نام دلم لرزید با دو کیفیت همراه با آهنگ">متن آهنگ

( تنظیم : حسام الدین موسوی )



با کیفیت ۳۲۰

Hamid Nazerian – Delam Larzid

با کیفیت ۱۲۸

Hamid Nazerian – Delam Larzid


متن آهنگ حمید ناظریان به نام دلم لرزید


از اون روزی که چشمم به چشت افتاد

دلم لرزید دلم کور شد به جز

عشق تو احساسی رو نمی دید

دلم خوش بود و خوش تر شد

به دیدار تو هرروزش جوون تر شد

دلی که پیر بود دیروز و امروزش

با دلبری هات عشق من برای من ناز میکنی

رو میشه احساسم به تو مشت منو باز میکنی

می بینی با چشم دلت نه چشم احساس و هوس

مرغ دلم که خسته بود عاشق پرواز میکنی

سنگی قلب منو با خنده هات آب کردی

این دل ناباورمو عمریه بی تاب کردی

گرد غم رو عشق من از باورم پاک کردی

آره کاشتیمو سوزوندیم تو منو خاک کردی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,012
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,012
  • بازدید ماه : 82,765
  • بازدید سال : 428,809
  • بازدید کلی : 2,395,173