loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 284 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی حامد پهلان به نام عزیز جونم با دو کیفیت و با متن آهنگ

( ترانه : حامد پهلان / تنظیم : امیر ارشیا / میکس مسترینگ : محمد کلهر )


دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عزیز جونم

با کیفیت ۳۲۰

 Hamed Pahlan – Azize Joonam

با کیفیت ۱۲۸


متن آهنگ حامد پهلان به نام عزیز جونم


خیلی بهت وابستمو دلمو به دل تو بستمو
تو همونی که یه روز از خدا میخواستمو
من باهات میمونم تویی عزیز جونمو
همه دنیای منی قدرتو میدونمو
تویه حس خوبی واسه بودن من
من باهات میمونم تو عزیز جونم
تو یه حس خوبی تو عزیز جونم
من باهات میمونم تویی عزیز جونمو
همه دنیای منی قدرتو میدونمو
خیلی بهت وابستمو دلمو به دل تو بستمو
تو همونی که یه روز از خدا میخواستمو
من باهات میمونم تویی عزیز جونمو
همه دنیای منی قدرتو میدونمو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,241
  • باردید دیروز : 5,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,241
  • بازدید ماه : 82,994
  • بازدید سال : 429,038
  • بازدید کلی : 2,395,402